Margó

Mennyek marketing agency

Drága Uram!
Figyelj, folyton magyarázkodni kényszerülök a Te országodról. Mondd, nem gondoltál még egy picikét hatékonyabb marketingre? Tudod… ismertetés, reklám, ajánlás. Annyival hangosabb a minden más üzenet, hogy ami tudható róla, azt se tudják az emberek. Jó grafikával, pontokba kéne szedni – látom is magam előtt a szórólapot. Ha ez a legfontosabb üzenet, nem hagyhatjuk, hogy minden más elnyomja.

Meg aztán olyan keveset is adtál tudnunk, hogy a legtöbben, még akik hiszünk benne is kicsit zsákbamacskaként tekintünk rá. Pedig a jó árut mindig szemmagasságba kell tenni, tudod. Meg vonzón csomagolni. Azt mondjuk értem, hogy a meztelenség itt nem jön számításba a népszerűsítéshez, a gyermekeket Jézus egész jól kiemelte, de tudod, hogy például a kutyusok mellőzése és üdvözülésük kétségessége milyen hatalmas célcsoporttól foszt meg bennünket? A többi házikedvencről nem is beszélve… Lélek milliókat veszítünk el azon, hogy nem hirdetjük, hogy a te országod jobb, mint a cicasimogatós kávézó.

És ha már titkolózol arról, mi vár minket odaát, hát akkor meg legalább az életérzést és az exkluzivitást igazán kihangsúlyozhatnánk. És a Biblia! Figyelj, tudom, hogy minden benne van, ami fontos és kell, de nem gondoltál trailer verzióra? 5-15 másodpercünk van megfogni az ember figyelmét, ha Ádámtól és Évától kezdjük az bizony nagyon nehéz terep. Még a kötelező olvasmányokból is csak a rövid, meg filmverziót hajlandóak az emberek, így a funkcionális analfabétákat elveszítjük, pedig lásd hány kampány épít éppen rájuk, igazán nem akarhatsz ilyen eminens entellektüel klubbot a te egyházadnak, ugye? Ez kvázi diszkrimináció. Bővítenünk kell a kört. Rövid üzenetekkel, az egyszerű ember nyelvén, közel hozva a kortárs megfogalmazáshoz, audiovizuálisan! Nem véletlenül adtál nekünk ilyen képernyő-forradalmat, hát akkor használd is!

De összességében annyi minden van, amin megjelenhetnél: plakát kampány, influencer videók, social media jelenlét, TikTok… Uram, nem akarnád kicsit felturbózni a mennyek reklámját? Mert nem akciós termék, Neked a Fiadba került. Nem lenne jó, ha többen tudnának róla?

Drága gyermekem!
Az én transzparensem, szórólapom, grafikám, influencerem, az én Biblia megfilmesítésem Te vagy. A vonzó vagy taszító csomagolás a te életed. A szem előtt tartott portéka, vagy épp eldugott hitvallás is a tiéd. Ha valakihez nem jut el az üzenet, akkor ahhoz te nem fordultál oda. Ha valaki nem értette meg, annak te nem próbáltál a nyelvére eljutni. Te, aki már benne élsz az országomban, te vagy a küldöttem és képmásom, érted áldoztam a Fiam. Ha úgy látod van még mit tenni, tedd!

A szerző

Írások

Bella Violetta: Vannak meghatározó sorok az ember életében. Nekem például a „legyek drót, amin az üzenet fut végig”, vagy a „vigyél tovább, mint a lábam tudna menni”. Ezek miatt áll be az ember a sor-gyártó sorba, és próbál maga is újakat készíteni hol sután, hol ügyesebben – lelkészként, újságíróként, anyaként, hídverőként, istenkereső emberként.